Spuri infó

Spuri üzemanyag adalék tulajdonságai és előnyei

Spuri benzinadalék, üzemanyag adalék info - Ezen az oldalunkon bemutatjuk Önnek a Spuri adalék üzemanyag adalék előnyeit, tulajdonságait. Ismerje meg másoknak milyen tapasztalata volt a Spurival.

Spuri jg2 Racing Formula benzinadalék

Spuri info - Spuri adalék tulajdonságai, előnyei, tapasztalatok Cégünk 2001. óta foglalkozik a SPURI benzinadalék, mint alaptalálmány fejlesztésével. Eljutottunk a SPURI JG-2 Formula Racing kék színű benzinadalék -hoz, melynek tulajdonságai kimagaslók lettek a hosszantartó tesztelések folyamán. Az üzemanyag adalék megfelel minden rally -ban használatos széria benzinhez, megfelel a környezetvédelmi előírásoknak. Ezt oly módon teszi, hogy a kipufogógáz összetétele pozitív irányba változik. Befizetésre kerül a jövedéki adója és megfelelünk mindenféle vám- és pénzügyőri szabálynak. A SPURI JG-2 -es szabad forgalomba árusított energia itala minden járműnek (így a vele elkészített 102-es kísérleti oktánszámig) homológ. Széria benzinnek számít akkor is, ha két kiskereskedelmi forgalomban kapható, különböző olajtársaságtól vásárolt benzint pl.: fele-fele arányban használunk. (A vegyi hatás lehet, hogy kiszámíthatatlanul rosszabb!). A saját benzinkút hálózat is benzinadalék csomaggal árulja a benzint, sőt téli-nyári időszaki sűrű változtatásokkal. Innen pedig csak egy lépés legálisan megvásárolni az olajtársaság üzemanyag adalék -át. Igen, de a benzinnek kb. 20 féle paramétere van, viszont 20 féle adalékot nem árulnak. - Öt év tapasztalata után elmondhatjuk, hogy bármilyen autó típusban jól vizsgázott a JG-2 adalék, azaz a jégbenzin adalék. Van téli viszonyokra kifejlesztett JG-3 típus is. Ezt külön gyártjuk, a hideg viszonyokra. Minden benzin, amelybe adalékolunk más, így nyilván segítség, ha a Szaki Kft az analizált benzinhez megadja a JG-2-es adalékolási arányszámát, vagy fizikailag is segít homológ módon a két széria terméket összerakni, nehogy 102-nél több legyen a kísérleti oktánszáma. Fontos tény még, hogy a motorra kell szabni az üzemanyagot, a motor tulajdonságait figyelembe véve kell az arányt meghatározni. Konkrét recept nincs! A két ezreléktől a húsz százalékig bármi jó és homológ, ha az autóra van szerkesztve. - Szólnunk kell azokról a vásárlóinkról is, akik nem versenyautóba öntik, hanem a szalonból vásárolt, gyári széria járművükben használják. Itt a két ezrelék és egy százalék között mozoghat csupán az adalékolás, hisz az ezek feletti energia többletet nem tudják kiaknázni - gondoljunk a sűrítési viszonyra - , de több számos tényező is korlát lehet, pl.: fordulat - szabályzás, teljesítmény - szabályzás, elektronika, méretezési korlátok...

Spuri üzemanyag adalék

Spuri info - Spuri benzinadalék tulajdonságai, előnyei, tapasztalatokA SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI: - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható. A gyújtás utánállítását a SPURI benzinadalék alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
- Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
- Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
- Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
- A SPURI üzemanyag adalék előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
- A SPURI benzinadalék csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
- A SPURI üzemanyag adalék az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. 1 flakon Spuri benzinadalék 250 liter üzemanyaghoz elég!!!

Referenciák és tapasztalatok

Spuri üzemanyag adalék vélemények és tapasztalatok

Spuri benzinadalék, üzemanyag adalék info - Spuri adalék tulajdonságai, előnyei, tapasztalatokHONDA CIVIC TYPE-R 2000 cm3 szívóbenzines jármű, 18000 kilométert futott, szalon érintetlen autó. Gyári teljesítmény 203 LE, légköri viszonyok ingadozása miatt, +/- 3-4 LE pontosan tudja a gyári paramétert. A mellékelt ábra olyan benzinnel készült mérést mutat, ami 50% 95-ös MOL benzin és 50% SPURI JG-2 Formula Racing verseny üzemanyag adalékkal kialakított 102-es benzin. Kb. 85-os teljesítmény-emelkedés látható az ábrán.
A nyomatékpadi mérést végezte: Bunkóczy Péter Szolnok tel.: 06-20/9422180 www.bp.tuning.hu
2009. január 07.

VW Transporter T4 2.5 TDI ECON (88 LE)
Chip tunniggal: kb 150 LE
Évjárat: 2001
Futott Km: 162452
A fenti jármű csak SPURI benzinadalék -kal kezelt üzemanyaggal futott eddig.
Használati tapasztalatok:
A normál adagolás 2-3 szorosával adagolt üzemanyaggal tette meg a fenti km mennyidég közel felét. Szervízelési gond nem volt! Porlasztócsúcs, izzítógyertya, stb nem kellett cserélni. Az autó nagyon erős igénybevételnek volt és van kitéve:
- magas fordulatszám (4000-5000 ford./perc)
- 1 tonnás raksúly
- 2 tengelyes trailer vontatás
- "rally" szerű üzemmód (hirtelen gáz, hirtelen fék használat)
A motor állapotát felmérendő lebontottuk a hengerfejet vizsgálat céljából.
Tapasztalatok a következtők:
- A henger átmérő kopása a gyári értékhez képest nem volt mérhető.
- Hengerfejben és a dugattyú tetején kokszosodás nem volt jelentős, csak felületi jelleggel és könnydén el távolítható.
- Kompresszíó és olajlehúzó gyűrűk nem voltak beragadva a dugattyú hornyába, tehát tökéletesen neki tudtak feszülni a henger falának.
- A hengerfelület polítozott fényes volt, nem voltak láthatók kopásra utaló barázdák, sérülések.
- A felületeken nem volt látható hősokkra utaló elszineződés.
A motor összerakásánál minden érték (előtöltés, stb) a gyári értékre lett állítva, mellyel az autó tökéletesen működik jelenleg is, a fenti igénybevételek mellett.
 

Spuri benzinadalék vélemények

Spuri benzinadalék, üzemanyag adalék info - Spuri adalék tulajdonságai, előnyei, tapasztalatokHa Önnek is van tapasztalata vagy véleménye a Spuri üzemanyag adalékról, akkor kérem ossza meg velünk!
Lentebb olvashatja olyanok véleményét akik már használták a Spuri benzinadalékot.

Itt a véleményem a Spuriról!

Amikor bevezetésre került, akkor kissé szkeptikusan fogadtam a dolgot. Mivel a műhely rendelkezik CO mérő műszerrel, megkértem az értékesítőt, hogy tegyük próbára a "cuccot".
Az első mérés egy Opel Astra 1.4 8V volt, úgy, hogy egy befőttes üvegbe pont 0.5 L benzint kimértünk, a szívó és elmenő ágat belekötöttük az üveg benzinbe és megmértük a CO, CO2, HC értékeket, ami mutatott valamilyen értéket. Utána újabb fél liter benzin az üvegbe, hozzá az arányos Spuri (fecskendővel kimérve) és mérés. Az eredmény engem lepett meg a legjobban, hisz minden mérési értéken pozitív változás volt látható, leginkább a CO2 tekintetében. Na itt nem álltunk meg, mert következett egy 1.9 VW Passat ugyenezzel a szisztémával a "K" (füstölés) értékre koncentrálva. Az eredmények változása még drasztikusabb volt, pozitív értelemben. Mivel közel 3 éve vizsgáztatunk is, így amelyik autón nehezebb a ZK-t vizsga előtt megcsinálni, azt előtte felspurizzuk és mehet a CO mérőre. Persze ez a szer a rossz Lambda-szondát, és katalizátort nem helyettesíti.
Összeségében a véleményem jó a Spuriról.


Én kb 10000km óta használok spuri benzinadalék -ot az autómba (Skoda Octavia II 1.9 PdTDI) A tapasztalataim:

1.) A motor simábban jár, hasonló motorhangnál kb.: 20km/h-val magasabb a sebesség.
2.) Hidegen egyáltalán nem kerepel, a minap izzítás nélkül indítottam és egyből indult, mintha üzemmeleg lett volna.
3.) Érzésre rugalmasabb, indulásnál nehezebb lefullasztani. (ezt elismerem, hogy simán lehet placebó is.)
4.) A fogyasztás nekem nem releváns, aki nállam képes kevesebbel járni azt megsüvegelem. ;-)
5.) Nagy gázadásnál észrevehetőbben kevesebb füst.


Hasonló spuri benzinadalék tapasztalat:

Eddig 3 fűnyiróban (!) használva is az a tapasztalat, hogy kevésbé hajlamos a lefulladásra és könnyebben újra lehet inditani.


Ma kipróbáltam a JG2-es cuccot. A zautó szaggassa a bitument..........


forrás: index fórum

 

   Spuri üzemanyag adalék webáruház   Spuri üzemanyag adalék webáruház   Spuri üzemanyag adalék webáruház   Spuri üzemanyag adalék webáruházSpuri üzemanyag adalék webáruház © 2019